سونی تاره‌ترین شرکتی محسوب می‌شود که پرچم‌داران جدید خود را با اندروید ۱۲ به‌روز کرده است.

سونی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، Xperia ۱ III و Xperia ۵ III اکنون جدیدترین سیستم‌عامل گوگل را دریافت می‌کنند.

نسخه‌های دو سیم‌کارت (شماره مدل XQ-BC۷۲ و XQ-BQ۷۲) در ردیف اول قرار دارند و انتظار می‌رود که سیستم‌عامل برای نسخه‌های دیگر به‌زودی عرضه شود.

این به‌روز رسانی ویژگی‌های جدید زیادی را برای دارندگان «سونی ایکسپریا» به ارمغان می‌آورد. این شرکت راهنمای مناسبی را در وب‌سایت خود منتشر کرده که به بررسی اندروید ۱۲ (یا بهتر است بگوییم xperia-nce) می‌پردازد و نقاط قوت‌اش را معرفی می‌کند. این سیستم‌عامل اسکرین‌شات‌های طولانی، عملکرد با یک دست و یک اعلان ارائه می‌دهد که به کاربران می‌گوید چه زمانی از میکروفون و دوربین آنها استفاده می‌شود.

این به‌روزرسانی اصلی از OTA دریافت می‌شود و پیشنهاد می‌شود از طریق اتصال وای‌فای دانلود شود. اگر اعلانی وجود نداشته باشد، کاربران باید به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار مراجعه کنند تا ببینند آیا بسته رسیده است یا خیر.

بیشتر بخوانید:

کاربرانی که می‌خواهند از طریق رایانه، به‌روزرسانی را دریافت کنند، از قبل می‌توانند سوییچ را ایجاد کرده و سیستم‌عامل را دانلود کنند، اما باید از فلش و یا هارد برای نصب استفاده کنند.

کد خبر 648438

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha